Властите приемат сигнали за нередности в хотелите, настаняващи украинци
Сигнали за нередности в хотелите, осигуряващи безплатно настаняване на украински граждани, могат вече да бъдат подавани официално към властите у нас. На имейл report@tourism.government.bg всеки може да подаде оплакване за условията в хотела, храната, хигиената в помещенията и др.
В имейла до Министерството на туризма трябва да бъде посочено името на хотела, за който е подаден сигналът, адресът, на който се намира той, както и имената и данни за контакт с човека, подаващ сигнала.
Властите призовават да бъдат подавани оплаквания за съществени нередности в хотелите, които са включени в одобрената от Министерски съвет Програма за ползване на хуманитарна помощ за разселените от Украйна лица.
В нея са зададени изисквания към местата за настаняване, като комфортна за дългосрочен престой температура в помещенията (не по-ниска от 18-21 градуса), чисти общи помещения, топла и студена вода в стаите, условия за поддържане на лична хигиена, храна три пъти дневно (с продукти, отговарящи на стандартите на законодателството в България), и достатъчни количества питейна вода.